Eerste dagen bij Monkeyland - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Merel Lechner - WaarBenJij.nu Eerste dagen bij Monkeyland - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Merel Lechner - WaarBenJij.nu

Eerste dagen bij Monkeyland

Door: Merel

Blijf op de hoogte en volg Merel

04 November 2015 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Na 9 uur in de bus te hebben gezeten was ik aangekomen in Plettenberg Bay, opgehaald door iemand van Monkeyland en naar de huisjes gebracht waar lange termijn vrijwilligers verblijven. Er zijn momenteel 2 jongens, 3 meiden, en ik. Zondag en maandag regende het en mochten de vrijwilligers eerder weg. Maar gister en vandaag is t prachtig weer. Aapjes lopen hier in Monkeyland echt overal en het blijft leuk. Momenteel bestaat mijn werk uit s ochtends de aapjes voedsel brengen, daarna touristen van de ingang naar de receptie brengen en de regels uitleggen. Wanneer mogelijk ga ik mee op tours, zodat ik het over een paar week ook kan. Over de apen kunnen vertellen is niet heel lastig, maar ik kan nu de weg echt nog niet vinden in het bos. Maar dat komt nog wel.

  • 04 November 2015 - 11:03

    Emmy:

    Lieve Merel,

    Leuk om je ervaringen te lezen en ik ben benieuwd hoe het op de eerste safari zal zijn. In Knysna heb ik een aantal jaren geleden gelogeerd. Als ik me goed herinner, is er ook een klein antiek treintje. Alleen weet ik niet of je er ver vandaan zit.
    Veel plezier met de aapjes!
    Liefs, Emmy

  • 04 November 2015 - 15:41

    Merel Lechner:

    Knysa is denk ik een uurtje met de auto. Dankjewel en dat plezier zal zeker lukken. :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Actief sinds 27 Aug. 2015
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 3056

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2015 - 24 April 2016

Zuid Afrika

Landen bezocht: